Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Testy limitów" napisany przez VeXoriuS dnia 04.07.2009

Obecnie testowany jest limit czasowy podczas walki wynoszący 30s.

UPDATE: Limit 22s + przywrócony mściciel


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~Megive-Night [7] dnia 19.08.2009 16:13 napisał:
Dobry pomysł,teraz nie trzeba zabic jednego gracza aby wrócic do zabijania tego pierwszego

!arebo [1] dnia 08.07.2009 00:42 napisał:
Leją jeszcze gorzej bo dochodzi sankcja za "bycie martwym", GD zrobiła się....lepiej odpuścić i nie leczyć się. Ogólnie ten limit + mściciel = porażka

*BBorsuk [2] dnia 08.07.2009 00:18 napisał:
Baaaaaaaaardzo chciałem się przekonać do tego limitu, ale jakoś nie mogę. Na Atlantisie 00 wygląda teraz jak stypa... kij, myślałem, że pomoże to niższym lvl (tym ~60 lvl) kiedy zbierają największy łomot... i co wyszło... na Karmie efekt mam taki, że jak mnie lali tak mnie leją :) za to killów mam o połowę mniej... Pomijając fakt, że imo gra straciła swoją dynamikę, mimo tych dodatkowych godzi duchów...

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 07.07.2009 10:41 napisał:
MarioB masz pełną rację, w moim przypadku tak samo to wygląda. Trzeba wrócić do dłuższego limitu, albo całkiem go skasować, bo w sumie po co jest coś, co wcale nie działa? Najbardziej martwi mnie to, że Tobie też tak się dzieje, kiedy już na prawdę mało osób może cie od tak bić, bo to że mnie te 6 osób co uzdrowienie zaatakuje to jakoś rozumiem...

^ZuuuOoO [7] dnia 05.07.2009 13:02 napisał:
no jest lepiej z 22s + mściciel ale najlepiej by było (moim zdaniem) albo całkiem po staremu albo 30s bez mściciela... Tyle ode mnie

sir ^kubasku [1] dnia 05.07.2009 00:21 napisał:
idealnie:)

^Serafit [2] dnia 05.07.2009 00:09 napisał:
teraz trafiliscie z czasem idealnie:)

^Tianum [7] dnia 04.07.2009 22:44 napisał:
po to zeby nie nawalac przez caly dzien co 22s tego samego gracza wg mnie 22 s to za malo jestem za 40

sir ^NiGhT_sLaYeR [3] dnia 04.07.2009 18:32 napisał:
msciciela mozna zdjac w 2-3 sekundy to po co on....

^maany [7] dnia 04.07.2009 18:26 napisał:
mściciel .

^WaRrOcK [1] dnia 04.07.2009 18:20 napisał:
30s bez mściciela... :P

sir ^NiGhT_sLaYeR [3] dnia 04.07.2009 18:18 napisał:
bez msciciela lepiej to wyglada... dobrze by bylo okolo 35-45sekund i bez msciciela

~Pomyłkłak [1] dnia 04.07.2009 18:07 napisał:
nie nie nie ja wiem najlepiej i musi być 14.76982734987234 sekund bez mściciela!!!111oneoneleven

dead_knight ^wajsu [3] dnia 04.07.2009 17:45 napisał:
30 sec. bez zemsciciela.

~gRanat [2] dnia 04.07.2009 17:33 napisał:
40s bez mściciela...

*Meno [3] dnia 04.07.2009 16:17 napisał:
30sekund bez msciciela ;p

^farmer [1] dnia 04.07.2009 15:47 napisał:
według mnie albo czasowy albo mściciel a nie oba;)

DJ_Crimson ^alex456 [1] dnia 04.07.2009 15:27 napisał:
"Uniknięcie sytuacji gdy gracz A atakuje podczas 2 minut 15 razy gracza B, który nie ma sam szans na zaatakowania nikogo innego." Nie działa, kiedyś nie żyjąc atakowałem gościa, źródło życia, wstecz i on padał, wychodziłem tak z bilansem 1-1. Teraz jeśli zaatakuje kogokolwiek nie żyjąc, to muszę czekać, pare dni temu pisałeś że to naprawisz, jak na razie dupa... Tymczasem atakowanie wygląda tak że się uleczam, szukam chłopców i zabija mnie gracz A, do tego zaatakował mnie w chwili gdy atakowałem swojego chłopca do bicia, więc mam karę, ktoś inny się uzdrowi, chce go zabić i to samo co poprzedni, tylko tym razem zabija mnie gracz B. Biorąc pod uwagę że praktycznie bez przerwy czeka na mnie 4-5 osób, to ta zbugowana blokada mi tylko przeszkadza ;/ Jedyna zaleta o północy, gdy co 5 sek ta sama osoba mnie zabijała, a teraz nie może, ale skoro limit spadł do 22 sekund, to i tak nie będzie z tego korzyści...

sir ^NiGhT_sLaYeR [3] dnia 04.07.2009 15:15 napisał:
a po stracie konsensusu rzednie mina :P

^maany [7] dnia 04.07.2009 15:14 napisał:
a co ma robić high lvl jak nie masowo dupić? chodzi tu o konsensus

^dragonos [3] dnia 04.07.2009 15:09 napisał:
22 sekundy to mało ;///

~Raldin [7] dnia 04.07.2009 14:57 napisał:
Może jakaś zasada mściciela typu max 2 ataku na ostatnie 10 walk załatwiło by sprawę? Plus minimum 25-30 sekund, bo - pomimo, że maany pisze, że spowalnia to rozgrywkę, tak mocną większość graczy ma levele mniejsze niż 50, a masowe dupienie powoduje, że chce się ewidentnie rzygać.

^maany [7] dnia 04.07.2009 14:48 napisał:
no nie wiem czy godzina duchów co pełna to dobry plan przyjacielu!

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 04.07.2009 14:46 napisał:
ee uleczenie by sie przydalo ;P

^maany [7] dnia 04.07.2009 14:42 napisał:
potestujmy

^mati90 [3] dnia 04.07.2009 14:42 napisał:
Podwójny nie, ale to co jest teraz wygląda bardzo rozsądnie ;D

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 04.07.2009 14:41 napisał:
hmm czyli teraz trzeba 22 sekund czekac + zdjac msciciela, w sumie niezle ochroni troche tylki slabszym graczom

@VeXoriuS [1] dnia 04.07.2009 14:40 napisał:
Mściciel podwójny miałby sens. Nie jest to bynajmniej trudne do wdrożenia. Pytanie tylko czy napewno by to większości odpowiadało :)

^maany [7] dnia 04.07.2009 14:35 napisał:
nie egoistycznej, jestem gdzieś pomiędzy koksami a leszczami;p szukam złotego środka

@VeXoriuS [1] dnia 04.07.2009 14:35 napisał:
22s + msciciel. Zobaczymy jaki będzie odzew demos :)

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 04.07.2009 14:34 napisał:
na helpie ktos zapodal pomysl (ja chyba) ze wlasnie limit czasowy + msciciel, ale taki na 3 osobach, ze gracz A pierze gracza B, potem C i D, a potem dopiero moze B lub po uplywie limitu, lecz to mogloby byc skomplikowane do napisania;p poki co 30 sek limit imo jest dobry

@VeXoriuS [1] dnia 04.07.2009 14:33 napisał:
maaany, dawno tak egoistycznej tezy nie slyszalem (: Bez solidarności nie ma funkcjonalności

^maany [7] dnia 04.07.2009 14:31 napisał:
gracz A zapracował sobie na przewagę, nieważne czy wysyła kody już w tym momencie, czy znalazł pierdyliard itemów na explore. według mnie mściciel był bardziej optymalny. multikill miał swój klimat. ułatwianie graczom słabszym funkcjonowania nie musi oznaczać utrudniania silniejszym. jeżeli limit musi być to moim zdaniem w połączeniu z mścicielem właśnie.

prince ^mati90 [1] dnia 04.07.2009 14:30 napisał:
Tak, 30 sek w sam raz...i jest w miarę spokój i powalczyć można

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 04.07.2009 14:29 napisał:
30 sekund wg mnie jest niezle, ani za duzo ani za malo.

@VeXoriuS [1] dnia 04.07.2009 14:23 napisał:
*zaatakownie

@VeXoriuS [1] dnia 04.07.2009 14:23 napisał:
Chodzi o to, żeby przewaga gracza A, który ma 100 nadprogramowych statów więcej od gracza B ograniczała się tylko do tego, że wygrywa z nim w walkach. Nie chce dodatkowego utrudnienia gry graczom z mniejszym kapitałem, z mniejszym doświadczenie, z mniejszym stażem w postaci niemożności normalnej rozgrywki.

@VeXoriuS [1] dnia 04.07.2009 14:22 napisał:
Uniknięcie sytuacji gdy gracz A atakuje podczas 2 minut 15 razy gracza B, który nie ma sam szans na zaatakowania nikogo innego.

^maany [7] dnia 04.07.2009 14:21 napisał:
ale ten cały limit co ma na celu? żeby lepiej się lvlowało słabszym graczom? bo ze stwierdzenia Vexa, że to przestarzałe trudno wywnioskować o co chodzi. Przynajmniej mi. A gdyby znać motyw, może kogoś stać byłoby na konstruktywną krytykę.

sir ^NiGhT_sLaYeR [3] dnia 04.07.2009 14:18 napisał:
minuta troche za duzo 30 sekund moze za malo... proponowalbym 45 sekund powinno byc w miare dobrze ;)

^mati90 [3] dnia 04.07.2009 14:14 napisał:
Mam jeszcze jedną propozycję. Jeżeli osoby online są pogrubioną czcionką to niech osoby, których wciąż jeszcze nie można bić będą np na czerwono

^dragonos [3] dnia 04.07.2009 14:12 napisał:
eheee miło by było zaczynam się skarżyć na wielebnego ...

sir @VeXoriuS [3] dnia 04.07.2009 14:11 napisał:
Może 20s i przywrócony mściciel załatwiłby sprawe :>?

^dragonos [3] dnia 04.07.2009 14:05 napisał:
bueheeee czuję się taki bezbronny :<<

^kobe24 [1] dnia 04.07.2009 14:04 napisał:
no ale teraz mozna lac bez sciagania msciciela , wiec i tak jest trudno dla słabszych ;/

^maany [7] dnia 04.07.2009 14:01 napisał:
3minuty podczas godziny duchów*

^dragonos [3] dnia 04.07.2009 14:00 napisał:
właśnie ! :D

^maany [7] dnia 04.07.2009 14:00 napisał:
na zadupiu smoczej, walki na high lvlach trwają jakieś 3 minuty. biło się głównie graczy online, ściągało mściciela na graczu offline i było fajnie. tempo rozgrywki teraz spadło, co równoznaczne jest z nudą, a ta nie uratuje gry.

prince ^mati90 [1] dnia 04.07.2009 14:00 napisał:
I teraaz wszyscy ładnie:"dziękujemy" ;D

~Cyganik [7] dnia 04.07.2009 13:59 napisał:
Ten limit jest dobry tylko ma wadę. Jak kogoś się zaatakuje będąc martwym to też się pojawia.

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00403 sekundy, 0.56799 MB