Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Znajdywalność" napisany przez VeXoriuS dnia 18.05.2008

Zwiększona została znajdywalność rzeczy na explore.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^Magicu dnia 25.05.2008 11:14 napisał:
ja tez, niestety, nie widze roznicy :(

^kleeb dnia 25.05.2008 10:49 napisał:
gram dwa lata i nic nie znalazlem za pare milionow, zeby upchnąć, wiec sorry....

~Pegaz dnia 24.05.2008 22:18 napisał:
Ja uważam, że jak ktoś wyda nawet 5k PR i nic nie znajdzie to nie ma co plakac :) Kazdy pewnie cos znajdzie w swojej karierze (cos co opchnie za kilka milionów :)) Ja tez nie dostrzegłęm zmiany, ale mam nadzieję, że coś się znajdzie za pare dni lub tygodni.

sir ^wilk dnia 24.05.2008 17:26 napisał:
czasem te smieci mi sie przydawaly xD

^kleeb dnia 23.05.2008 23:47 napisał:
ja nie zauwazylem zwiekszonej znajdywalnosci. nadal explore i nadal nic. ale smieci mniej juz wpada.

^kobe24 dnia 23.05.2008 18:47 napisał:
prawda zygmunt sie czesciej trafia :)

^farmer dnia 23.05.2008 18:07 napisał:
znajdywalnosć jest jeszcze gorsza od tygodnia nic nie znalazłem...

~thor dnia 21.05.2008 23:11 napisał:
wzrosla na 3 ruchy dwa razy znalazlem zygmunta:)

^saturian dnia 20.05.2008 08:45 napisał:
hehehe faktycznie znajdowalność jest zwiększona na skarb świata trafiam prawie dwa razy częściej ;)

^Raguel dnia 20.05.2008 00:25 napisał:
ja znalazlem picową bulwe ;DD jeszcze nie mialem nigdy, jupi ^^

^adammaster36 dnia 19.05.2008 20:42 napisał:
Jedyne co znalazłem na styksie to zwój ( którego nie potrzebuje, a sprzedawać nie wolno więc gorzej niż śmieci) oraz na deser twojego zygmunta ;p

^adammaster36 dnia 19.05.2008 19:47 napisał:
Kiedyś to ja septe znalazłem a teraz to nic lepszego od tyrteusza...

^m_icha_l dnia 19.05.2008 19:36 napisał:
redzik tylko jak wszystko bedzie w 1,2 sztukach to koksy co maja kase jesszcze bardziej podwyzsza wartosc tego i beda skupowaly wszystko

*Redzik dnia 19.05.2008 15:10 napisał:
Ogólnie mówiąc, to wszystkiego jest za dużo i śmieci i dobrych itemów, kiedyś była mowa, że najlepszy itemy bedą liczone w 1,2 szt, a kryształ już jest liczony 11-12 :D Wprowadzane są nowe rzeczy, by kasa zeszła, a niegdyś świetne itemy np jak podgrzyb bezsensownie stoja po 400k, jak spokojnie mogą po 800-900, przecież,jest to świetny item, tak samo jak impresio ... myślałęm, że bedzie z 2-5szt, nie 20-50 :D Vex... Hit za dużo wszystkiego i tylko koksy mogą grać i kupować, a średnia klasa, sprzeda obecnie sprzet za 3-5kk, zamiast 6-7kk, natomiast pare itemów jak np ignis stoi po 13kk, jak przecież jego wartos powinna byc w granicach 7,5-8kk ;p

*schevtzoo dnia 19.05.2008 10:35 napisał:
BBorsuk wyluzuj, nigdy nie dogodzisz, najlepiej jakby jeszcze płacić realną kasą za grę w CC, po prostu z niekrórymi lepiej nie gadać, po co sobie nerwy szarpać?

*Szybki_Lopez dnia 19.05.2008 10:31 napisał:
good work :P

sir ^Cesar dnia 19.05.2008 09:20 napisał:
jednak mozna:)

sir ^Cesar dnia 19.05.2008 09:19 napisał:
Odnalazłeś wejście do legendarnej Karmazynowej Komnaty!!! Tym razem Strażnik obdarowuje Cię: Kamol (klasa:rare, def: 28)

^Bumberschluf dnia 19.05.2008 05:59 napisał:
Bb dobrze prawi;p

~matrusz dnia 19.05.2008 00:08 napisał:
pic na wode:]

^BBorsuk dnia 18.05.2008 23:43 napisał:
co wy ku*** myślicie ?? że nagle każdy znajdzie sinusa i membranę i za 10kk sprzeda ? weźcie pomyślcie za nim coś napiszecie, wydacie 200pr na karawanie i już powinno być 5 statów i 3 miksy?? nawet jeżeli znajdywalność została zwiększona o 0,001% to i tak dużo

lcaacl ^lcaacl dnia 18.05.2008 22:44 napisał:
Mam nadzieje ze nie wykosytany tu zostal trik psychologiczny :d ze gdy cos sie zmniejsza mowi sie ze sie zwiekszylo i jest cacy...

^CloOuD dnia 18.05.2008 22:09 napisał:
huuraaaa znalazlem t-shirt...;/ i tyle pr poszlo w niepamiec:(

~ziemba dnia 18.05.2008 21:53 napisał:
Kiedy beda niespodzianki na wyspach?:|

~KRZ dnia 18.05.2008 21:52 napisał:
No nareszcie, bo nic oprócz śmieci nie dało się znaleźć, a kiedyś non stop jakieś thorowe młoty wpadały itp na pustkowiach. Ale ta "znajdowalność" pewno zwiększyła się teraz o jakieś niecałe 1% ;]

^CloOuD dnia 18.05.2008 21:07 napisał:
mozecie zwiekszyc 100% znajdywalnosc ja ile gram juz w ta gre inc nie znalazlem sesnownego...same smieci:(:(

^dyfc dnia 18.05.2008 21:05 napisał:
toz to skandal, ze teraz na co drugim polu membrany nie ma! gratuluje pomyslunku co niektorym :P

^solaris dnia 18.05.2008 21:04 napisał:
50 punktów ruchu i puklerz :/

^RafalB dnia 18.05.2008 21:01 napisał:
4pr i tshirt :D dawno nie widzialem - serio :)

^Koperos dnia 18.05.2008 20:57 napisał:
vex zajmij sie lepiej helpdeskiem...bo ja wydalem troche pr na explore i tej wiekszej znajdywalnosci nie dostrzegam

~^Mateusz dnia 18.05.2008 20:19 napisał:
Szkoda ze nie mozna edytowac postow,ale co do zmian to uwazam ze przydaloby sie takze wprowadzic sale treningowa dla ludzi z wiekszym lvl niz 12 ;] , z pewnoscia urozmaicilo by to troche cc dla wysokopoziomowych graczy ;p

~^Mateusz dnia 18.05.2008 20:15 napisał:
Przydaloby sie tez zwiekszyc znajdywalnosc itemow w zbrojowni potrzebnych do questow,przykladowo szczerbate topory ,z 3 raz robie ten quest a na cc siedzialem z 16 razy o pelnych godzinach z 36h na wykonanie zadania i 2-3 topory??

^kaktus dnia 18.05.2008 20:05 napisał:
czy zostanie zwiekszona znajdywalnosc na karawanie?

^tomo1000 dnia 18.05.2008 20:03 napisał:
śmieci są też na polach po 4 pr

sir ^Dupcingas dnia 18.05.2008 20:01 napisał:
bardzo sie cieszymy z tego powodu ;-) dziekujemy ci łaskawco :P

~Mirelle dnia 18.05.2008 19:50 napisał:
Chyba, że tak^^ w takim razie zwracam honor i idę szukać gdzie indziej^^

~Addzik dnia 18.05.2008 19:45 napisał:
Najlepiej na tych za 3 i 4 pola, na polach za 3 jest quest bagno i się dużo drepta, a na 4 zawsze wszyscy szukają no i jest quest trójca ;p

sir @VeXoriuS dnia 18.05.2008 19:42 napisał:
na polu za 0.25 nie została zwiększona. Po co zwiększać znajdywalnośc śmieci? p

~Mirelle dnia 18.05.2008 19:36 napisał:
Jeśli o mnie chodzi, na 20pr (na polach za 0,25) znalazłam jedną(!) rzecz^^'

^kobe24 dnia 18.05.2008 19:29 napisał:
to dobrze , ale ja wczoraj wydałem 800pr na eksploracje :/

~Addzik dnia 18.05.2008 19:25 napisał:
No to sprawdzimy ten fakt zaraz :D

^farmer dnia 18.05.2008 19:23 napisał:
tylko śmieci czy jakies lepsze rzeczy też?? :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.0041 sekundy, 0.56789 MB