Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Walka grupowa" napisany przez Immas dnia 20.10.2011

Może ostatnio trochę głucho tutaj było ale ostro pracowałem nad nową wyspą oraz modułem walki grupowej.
Początkowo miała ona obejmować klan, obecnie można walczyć u boku dowolnego gracza.

Na początku trochę suchej teorii (plusy i minusy takiego sposobu pokonania strażnika):

Plusy:
  - Całkowite złoto oraz doświadczenie zdobyte w walce zależne jest od ilości osób w drużynie:
    3 graczy to 20% więcej złota oraz doświadczenia
    4 graczy to 30% więcej złota oraz doświadczenia
    5 graczy to 40% więcej złota oraz doświadczenia
    6 graczy to 50% więcej złota oraz doświadczenia

  - Ilość tur również zależy od ilości graczy w drużynie (im więcej osób tym więcej tur, dzielą się one po równo na każdego z graczy)

Minusy:
  - Wygrany przedmiot otrzymuje tylko lider (należy dobierać odpowiednie osoby)
  - Walka jest wygrana jeżeli strażnik straci całe życie (nie ma tutaj mowy o kodeksie rycerskim)

Doświadczenie otrzymuje każdy, nawet jeżeli zginął podczas walki ze strażnikiem.
Walkę rozpoczyna lider grupy, a pozostali jej członkowie muszą znajdować się na tym samym polu z bossem.

Bossowie grupowi posiadają dodatkowe dwie zdolności Podpalenie oraz Zamrożenie.
Podpalenie powoduje, że gracz traci połowę posiadanego w danym momencie życia, zamrożenie uniemożliwia wykonanie danej ilości ataków.

Bossa można zaatakować raz na 7 dni lub zresetować go za 20KR jeżeli jest to boss z przedmiotem, w przypadku kiedy strażnik oferuje tylko złoto i doświadczenie można go zabić 1 raz.

Przystępując do ataku na bossa żaden z graczy w drużynie nie może mieć go zablokowanego (zabitego i nie zresetowanego).

Minimalna ilość graczy potrzebna do zaatakowania strażnika to 3 osoby.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

sir ^ZuuuOoO [7] dnia 20.10.2011 18:24 napisał:
też uważam że nie powinno być tak że tylko lider dostaje jakiś tam przedmiot... Losowo powinno być jak już nie wszyscy...

^dorian [7] dnia 20.10.2011 18:05 napisał:
kiedy bedzie cos dla low i medium lvl?

*Furian [2] dnia 20.10.2011 17:28 napisał:
jak tak to wyglada to ide sam :P

^Adriano18_RPK [2] dnia 20.10.2011 17:24 napisał:
No to u nas w grupie bedzie tak jak napisałem niżej :) dam przykład: Jestem liderem, jest nas w sumie 6 osób, dropło Cukierasa , sprzedajes go za 2kk:6=333k, kazdy członek mojej grupy wystawia na bazar smiecia za 333k a ja akceptuje i gitara :)

@Immas [2] dnia 20.10.2011 17:19 napisał:
Jeżeli wypadnie item to lider zdecyduje do kogo go wysłać (wszystko jest logowane więc problemów nie będzie). Co do podziałów to decydujcie sami o to właśnie w tym chodzi.

*Furian [2] dnia 20.10.2011 17:18 napisał:
Przedmiot powinien otrzymac losowy gracz z grupy, sprawiedliwie.

^Afro [7] dnia 20.10.2011 17:17 napisał:
tyle zachodu, że jak ma rozrzucać przedmioty dany boss to każdy z teamu powinien coś dostać - np: 5 dostanie frytki a 1z6 coś dobrego - ale ten jeden to losowy, a nie,że lider. teraz każdy pt będzie zakładał i latał na bossy, tyle z tego, że reszta nie będzie w kr płaciła za tę uprzejmość dla lidera

^Adriano18_RPK [2] dnia 20.10.2011 17:15 napisał:
Wygrany przedmiot otrzymuje tylko lider (należy dobierać odpowiednie osoby) -bez sensu :p chyba ze jak np wypadnie załóżmy stat point który jest wart 2kk to sie dzielimy na 6 złotem ze sprzedaży , tak mozna ?;pppp

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00367 sekundy, 0.57016 MB